فرماندار قصرشیرین گفت : هم اکنون مرز‌های خسروی و پرویزخان در این شهرستان برای انجام مبادلات مرزی باز است و فعالیت‌های مرزی طبق روال گذشته بدون وقفه در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : امنیت کامل در ۱۸۶ کیلومتر مرز‌های شهرستان قصرشیرین با عراق برقرار است و نیرو‌های مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند.

او گفت : هم اکنون تجار محموله‌های صادراتی خود را از مرز رسمی خسروی به حوزه حکومت مرکزی (بخش عربی) کشور عراق صادر می‌کنند و روزانه حدود ۵۰۰ کامیون کالای صادراتی از این مرز به عراق صادر می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین فعالیت‌های تجاری و تردد مسافران از مرز رسمی پرویزخان در این شهرستان نیز بدون هیچ مشکلی به اقلیم کردستان عراق انجام می‌شود.

تاتار افزود: ۵۴ درصد صادرات غیرنفتی به عراق از مرز رسمی پرویزخان به عراق انجام می‌شود که روزانه به طور میانگین شاهد صادرات ۸۵۰ تا یک هزار و ۲۰۰ کامیون کالا از این مرز به حوزه کردی عراق هستیم.

او با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به آمریکایی ها، افزود: با این اقدام به موقع سپاه در حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکایی‌های مدعی ابرقدرتی شکسته شد.

فرماندار قصرشیرین گفت: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان داد که ما آنقدر توان داریم که آمریکا را که مدعی داشتن بزرگترین ارتش نظامی دنیا هست، شکست دهیم.

تاتار افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و با اتکا به قدرت مردمی و با داشتن پشتوانه نظامی از قدرت‌های اثر گذار منطقه و جهان است که در برابر هر متجاوز زورگویی می‌ایستد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.