سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ولی عصر استان خوزستان؛

مردم ایران با حضور گسترده حق مطلب را ادا کردند

فرمانده سپاه ولی عصر استان خوزستان گفت: مردم ایران با حضور گسترده حق مطلب را ادا کردند بطوریکه در اهواز دو مرتبه مسیر تشییع به دلیل ازدحام جمعیت عوض شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر استان خوزستان در مراسم بزرگداشت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی کارش را تمام کرد و به منزل مقصود رساند، چه در زمان دفاع مقدس و کمک به مردم مظلوم غزه در فلسطین و چه در جبهه های نبرد علیه داعش در سوریه و عراق.

او هدف آمریکا از تاسیس داعش را ایجاد فتنه مذهبی دانست و افزود: حضور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدایت مدافعان حرم باعث شد این فتنه خنثی شود.

فرمانده سپاه ولی عصر استان خوزستان با بیان اینکه قدرت توسعه طلبی و ماشین نظامی آمریکا در منطقه زمین گیر شده است گفت: آمریکا همواره به دنبال منافع خود بوده است، چرا که نابودی صدام فقط بهانه بود و بعد از سقوط صدام از منطقه خارج نشد و پایگاه های خود را در مناطق نفت خیز عراق بنا کرد.

سردار شاهوارپور به حضور حماسی مردم ایران در تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: مردم ایران با حضور گسترده حق مطلب را ادا کردند بطوریکه در اهواز دو مرتبه مسیر تشییع به دلیل ازدحام جمعیت عوض شد.

او افزود:در همان ساعت شهادت حاج قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را هدف قرار داد.

فرمانده سپاه ولی عصر استان خوزستان با بیان اینکه در مقابل دو موشک پهباد امریکایی سپاه ۱۷ موشک به پایگاه عین الاسد زد گفت: ما مثل بعضی کشورهای منطقه نیستیم و این اول راه است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.