نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز گفت:بزرگترین انتقام ما از آمریکا فرو ریختن هیمنه و ابهت آن در جهان بود .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین موسوی  فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در مراسم گرامیداشت  سردار شهید قاسم سلیمانی که در دانشکده نفت برگزار شد گفت: انتقام گیری از آمریکا تا ابد ادامه خواهد داشت و انشالله این انتقام به دست منجی بشریت امام زمان عج کامل می شود.

او خطاب به مسئولان گفت: بهترین کار برای رهروی از سردار شهید سلیمانی این است که خادم مردم باشیم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز همچنین با اشاره به حضور مثال زدنی مردم در تشییع سرادر شهید سلیمانی و همرزمانش در شهرهای مختلف افزود: مردم ما با حضور پر شور خود نشان دادند که هر وقت لازم باشد در صحنه هستند و از انقلاب خود و دستاوردهای آن پاسداری می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی  فرد سردار شهید قاسم سلیمانی را از جمله کسانی دانست که هم وجودشان هم شهادتشان برای مردم دارای نعمت و برکت بوده است و گفت: با تلاش این سردار بزرگوار و همرزمانش ایران امن ترین و نیز قدرتمند ترین کشور در منطقه شده است.

در پایان این مراسم اساتید و دانشجویان دانشکده نفت آبادان نماز ظهر و عصر را به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.