سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش پررنگ سازمان همیاری شهرداری در چرخه اقتصاد

صندوق خصوصی بورس شهری به منظور جذب سرمایه های خرد در خراسان رضوی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری  خراسان رضوی در نشست هم اندیشی شهرداران که در سبزوار برگزار شد، گفت:  سازمان های همیاری شهرداران خراسان رضوی با هدف تجمیع سرمایه های خرد در استان تشکیل شده است.

او ادامه داد: سرمایه های خرد شامل منابع مالی، نیروی انسانی و اجتماعی است که تجمیع آنها موجب هم افزایی در هر مجموعه ای می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری  خراسان رضوی گفت: جلساتی با مدیران شهری، اعضای شوراهای اسلامی، فرمانداری ها و دفتر امور شهری برگزار شد که نتایج آن تقسیم بندی استان به هشت منطقه بود و مقرر شد از این به بعد جلسات تصمیم گیری در خصوص مدیریت شهری شهرستان ها در این مناطق برگزار شود.

کرمانی افزود: پروژه‌هایی داریم تا سرمایه ها و درآمدهایی که از مسیرهای غیر دولتی از خراسان رضوی خارج می‌شود را نگه داریم که از جمله این اقدامات می توان به راه اندازی صندوق خصوصی بورس شهری برای نخستین بار در کشور اشاره کرد؛ این اقدام کمک می‌کند تا منابع مالی استان در بخش خصوصی جذب شود.

او تصریح کرد: طرح فروش محصولات شهرهای کوچک و روستاها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد بازار فروش در این فضا، طرح تجمیع منابع بانکی شهرداری های خراسان رضوی، استانداردسازی تجهیزات پارکی و فضای سبز و هوشمندسازی و یکپارچه سازی خدمات شهری از جمله طرح های دیگری است که به منظور درآمدزایی صورت می گیرد.
 
اننتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.