سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

هماهنگی لازم برای تردد مسیر عبور انجام نشده بود/ در مجلس ابعاد حادثه بررسی می شود

پور ابراهیمی گفت: شرایطی را که از نزدیک دیروز شاهد بودیم نشان می داد که هماهنگی لازم برای تردد مسیر عبور انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه عیادت از حادثه دیگان مراسم تشیع شهدای جبهه مقاومت در کرمان با اشاره به حادثه تلخ جانباختن تعدادی از هموطنان در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری در کرمان گفت: این حادثه تلخ و ناراحت کننده بود که غم مردم ما را مضاعف کرد.

اوبا تسلیت این مصیبت وارده به خانواده‌های جانباختگان، برای این خانواده‌های داغدار از خداوند طلب صبر و برای مصدومان این حادثه آرزوی بهبود و سلامتی کرد.

پورابراهیمی گفت: روز گذشته شخصا به همراه امام جمعه کرمان بعد از تمام مراسم سخنرانی میدان آزادی قرار شد در مسیر تشییع پیکر شهید سلیمانی حضور یابیم که در ابتدای خیابان شریعتی با موجی از جمعیت مواجه شدیم که تعدادی بر زمین افتاده بودند.

اوبیان کرد: شرایطی را که از نزدیک شاهد بودیم نشان دهنده این بود که هماهنگی لازم برای تردد مسیر عبور انجام نشده و بخشی به دلیل بستن کوچه‌های منتهی به شریعتی و بخشی نحوه تنظیم برنامه‌ای که شروع مرکز در میدان آزادی بود و حرکت معکوسی که جمعیت به سمت میدان می‌آمدند و خارج شوند که صحنه‌های دلخراشی را به چشم خودمان دیدیم.

پورابراهیمی تصریح کرد: در کنار جمعیت عظیمی که پیش بینی می‌شد به کرمان آیند با توجه به استقبال‌هایی در استان‌های دیگر شاهد بودیم، انتطار میرفت مدیران استان بر اساس حجم اطلاع رسانی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از مراسم تشیع پیکر شهدای جبهه مقاومت در نامه از وزیر کشور درخواست کردیم استان‌های معین را به کمک کرمان برای مباحث امنیتی و نظم بخشی و تجهیز امکانات بفرستند و انتظار بود وزیر کشور اقدامات لازم را در این زمینه داشته باشد.

او افزود: موضوع را به جد پیگیر هستیم، با خانواده قربانیان دیدار خواهیم داشت، اما مطالبه جدی مردم است که موضوع دقیق مشخص شود.

پورابراهیمی گفت: از استاندار و اعضای شورای تامین استان درخواست کردیم موضوع را دقیق و کامل به ما و مردم گزارش دهند که اگر کوتاهی و قصوری بوده پیگیری شود و اجتناب از این اتفاقات تلخ داشته باشیم.

او تصریح کرد: هفته آینده در مجلس شورای اسلامی با وزیر کشور جلسه‌ای جهت بررسی ابعاد این حادثه خواهیم داشت و گزارش ان را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

پورابراهیمی گفت: با پیگیری و بررسی ابعاد موضوع و در صورت قصور با این موضوع براساس ضوابط و مقررات پیگیری مباحث انجام شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.