سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فدراسیون تکواندو کرمانشاه یکی از هیات‌های برتر کشور

رییس فدراسیون تکواندو از کرمانشاه به عنوان یکی از هیات‌های برتر کشور یاد کرد که در ارزیابی‌های سالانه جزو پنج تا ۶ هیات نمونه قرار داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو از کرمانشاه گفت : این استان چه از لحاظ ورزشکار ملی پوش و چه مربی جایگاه بسیار خوبی دارد.

او با بیان اینکه کرمانشاه در رده‌های سنی پایه بسیار موفق عمل کرده است، گفت : در یکی ۲ سال اخیر شاهد درخشش آن‌ها در مسابقات کشوری و برون مرزی و کسب مدال‌های متعددی از سوی آن‌ها بوده ایم.

پولادگر گفت: در این میان مسئله‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد حفظ این قهرمانان نونهال است، باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که شاهد استمرار حضور ان‌ها در میادین مختلف و در سنین بالاتر مثل جوانی و بزرگسالی نیز باشیم.

رییس فدراسیون تکواندو گفت: اگر به موقع قهرمانان رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان خود را حمایت و شرایط لازم را برای ادامه حضور ان‌ها فراهم نکنیم عملا قهرمان سوزی کرده و هزینه‌های صورت گرفته را هدر داده ایم.

او افزود: هرچند این کار بسیار سختی است، اما در استان کرمانشاه پتانسل و ظرفیت لازم برای رشد قهرمانان وجود دارد و به طور قطع می‌توان در آینده‌ای نزدیک قهرمانان بزرگی تحویل خانواده تکواندو داد.

پولادگر با اشاره به وجود مربیان توانمند در کرمانشاه گفت: امروز کرمانشاه جزو معدود استان‌هایی است که هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان در تیم ملی مربی دارد.

رییس فدراسیون تکواندو در بخش دیگری از سخنانش به سرمایه گذاری بسیاری از کشور‌ها در این رشته اشاره و گفت: اگر می‌خواهیم از غافله مدعیان عقب نیفتیم باید بیشتر تلاش کنیم.

او بر جذب حمایت کننده مالی در هیات‌های استانی تاکید کرد و گفت: برای این کار نیازمند رایزنی و هم افزایی هستیم و این را باید بدانیم اگر موفق به جذب آن نشویم بسیاری از برنامه‌ها را نمی‌توان انجام داد.

پولادگر عروج آسمانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز تبریک و تسلیت گفت و افزود: پرچم مقاومتی که توسط این سردار رشید اسلام برافراشته شده توسط همرزمان و آحاد مختلف مردم همچنان برافراشته خواهد ماند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.