سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

سردار سلیمانی متعلق به ولایت و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه سردار سلیمانی به ولایت و انقلاب اسلامی متعلق است گفت: سردار سلیمانی نوک پیکان ناکامی‌های آمریکا در منطقه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مراسم یادبود و گرامیداشت سردار سهبد حاج قاسم سلیمانی در امامزاده یحیی (ع) سمنان با بیان اینکه سردار سلیمانی به ولایت و انقلاب اسلامی متعلق است گفت: سردار سلیمانی نوک پیکان ناکامی‌های آمریکا در منطقه است.

او با بیان اینکه خاورمیانه بزرگ، خاورمیانه جدید و تولد تروریسم از طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا در منطقه بود افزود: سردار سلیمانی با مجاهدت خود کاخ سفید را به لرزه انداخت و انشاءالله با شهادتش نیز آن را به نابودی می‌کشد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود در آمریکا ۴ راهبرد دولت سازی، ملت سازی، بالا بردن ضریب امنیت صهیونیست و سلطه بر منابع منطقه را دنبال می‌کند تصریح کرد: آمریکا پس از سال‌ها تلاش و هزینه‌های سنگین از سه هدف اول خود بازماند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه با بیان اینکه بندگی خداوند، رضایتمندی خداوند و استفاده از فرصت‌ها سه ویژگی شهدا است تصریح کرد: خون شهدا به ما فرصت داده است تا به مردم خدمت کنیم و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

او با بیان اینکه تنها راه سعادت و پیروزی، اطاعت و پیروی از مقام معظم رهبری است افزود: انقلاب اسلامی قائل به شخص خاصی نیست و ما باید سعی کنیم از قطار انقلاب پیاده نشویم چراکه هرکس مقابل قطار انقلاب ایستاد نابود شد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه سردار سلیمانی سردمدار مبارزه با گروهک‌های تروریستی بود گفت: این شهید بزرگوار ۷ ترلیون دلار هزینه آمریکا را در خاورمیانه نابود کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه مسیر شهادت مسیر انتخاب الهی است افزود: خداوند انقلاب اسلامی را هدایت می‌کند و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نقطه عطفی است تا زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) تسریع شود.

او با بیان اینکه خون سردار قاسم سلیمانی فتنه را در کشور عراق خنثی کرد گفت: سردار سلیمانی با شهادتش زنده‌تر شد و این شهید بزرگوار یک اسطوره بود که مرام و فکر این شهید زین پس برای جوانان به عنوان یک فرهنگ خواهد شد.

حجت اسلام حسینی دیباجی در پایان با بیان اینکه کسی که در راه خدا در خون خود بغلتد شهید است افزود: شهدا زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و خداوند اولین کسی بود که اسم شهید را برای خود برگزید.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.