مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار بابیان اینکه نیرو‌های مسلح برای جان‌فشانی آماده هستند، گفت: ارتش گوش‌به‌فرمان ولایت در تحقق انتقام سخت از جنایتکاران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی فر مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ و تیپ ۱۵۸ شهید کشاورزیان با حضور ارتشیان غیور استان سمنان بابیان اینکه خون پاک این شهید بزرگوار باقدرت و نیرو مسیر مقاومت را هموارتر کرده است، ابراز داشت: جنایتکاران باید بدانند که همچنان راه این شهید ادامه خواهد یافت و بی‌تردید این اقدام آن‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند.

او  با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و سخنان ایشان در باب سردار سلیمانی با تأکید بر انتقام سخت از مسببان این جنایت بر آمادگی کامل نیرو‌های مسلح کشور در این راستا خبر داد و افزود: ارتش و نیرو‌های مسلح گوش‌به‌فرمان ولایت در تحقق انتقام سخت از جنایتکاران هستند.

مسئول عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار بابیان اینکه راه افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر جبهه‌های نبرد باید تداوم یابد، ابراز داشت: قطعاً این اقدام آمریکا معادلات آن‌ها را در خصوص جبهه مقاومت بر هم زد و اتحاد و همدلی بیشتر میان امت اسلام به ارمغان آورد.

موسوی فر بابیان اینکه قطعاً جبهه مقاومت با فتح قدس انتقام خون شهدا را خواهد گرفت، اضافه کرد: این مطالبه نه‌تن‌ها ایرانیان بلکه مقاومت بین‌المللی اسلامی در جهان است که بدون شک با این عزم راسخ و اراده‌های پولادین مردم و امت اسلام روسیاهی برای جنایتکاران و پیروزی از آن جبهه مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.