سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناوگان اتوبوسی سیستان و بلوچستان ۳ هزار عزادار را به کرمان جابجا کردند

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر ۷۴ دستگاه اتوبوس از ۱۶ دی تاکنون سه هزار و ۱۰ نفر از استان بهکرمان جابجا کردند.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: افزون‌بر ۷۴ دستگاه اتوبوس از ۱۶ دی تاکنون سه هزار و ۱۰ نفر از هم استانی‌های عزیز را برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به استان کرمان جابجا کردند.

او  اظهار داشت: همزمان با حضور میلیونی مردم شریف ایران در وداع با سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بنا به تاکید سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور مبنی بر تامین و اعزام حداکثری ناوگان مسافربری (اتوبوسی) جهت جابجایی هم استانی‌هایی که قصد شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سرافراز اسلام را داشتند، انجمن‌های صنفی بخش مسافری سیستان و بلوچستان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کردند.

او با تقدیر از انجمن‌های صنفی و شرکت‌های مسافربری سیستان و بلوچستان، بیان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته جابجایی هم‌استانی‌های گرامی در این مراسم باشکوه و معنوی با تخفیف ۵۰ درصدی از طرف شرکت‌های مسافربری انجام شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این اداره‌کل همواره آماده خدمات‌رسانی به مردم شریف استان و حضور در تمامی صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت بازگرداندن عزاداران در شامگاه امروز اندیشیده شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.