مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ضایعه درگذشت نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  درپی درگذشت نماینده مردم ایرانشهرایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی سانحه رانندگی در محور زاهدان – خاش بعد از سه راهی کورین و در محدوده باگو، دکتر محمد نعیم امینی فرد نماینده مردم شریف ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی به لقاء الله پیوست.

او ضمن ابراز تاسف از درگذشت ایشان و همچنین ابراز همدردی با خانواده محترم و مردم شریف حوزه انتخابیه، گفت: به محض اطلاع از وقوع تصادف، نیرو‌های راهداری به محل سانحه اعزام و نسبت به پاکسازی و ایمن سازی جاده اقدام  کردند.

او  اعلام هرگونه اطلاعات بیشتر را منوط به بررسی‌های بیشتر عنوان کرد و گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه، تصادف ناشی از برخورد خودروی حامل ایشان با یک خودروی حامل سوخت غیر مجاز بوده است که متاسفانه در این ضایعه دردناک سه نفر جان خود را از دست داده اند.

 حدود ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر روز یکشنبه مورخ ۱۵ دی ماه در کیلومتر ۵۸ محور زاهدان – خاش اتفاق افتاده است و تعداد دقیق کشته شدگان و مصدومین و همچنین علت دقیق بروز حادثه، پس از انجام بررسی‌های لازم، توسط مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار