سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح‌های مقابله با ریزگرد‌ها در خوزستان زیر ذره بین مشاور وزیر جهاد کشاورزی

مشاور وزیر جهاد کشاورزی در منابع طبیعی و آبخیزداری از پروژه‌ها و اقدامات مقابله با ریزگرد در خوزستان بازدید کرد.

علیرضا جمشیدیان مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مقابله با ریزگرد، خداکرم جلالی مشاور وزیر جهاد کشاورزی در منابع طبیعی و آبخیزداری از پروژه‌ها و اقدامات مقابله با ریزگرد در خوزستان بازدید کرد.

او افزود: این مقام مسئول از طرح‌های پژوهشی بخش سیلاب در کانون گرد و غبار شماره ۷ روستای دهنو از توابع شهرستان هندیجان و ماهشهر بازدید به عمل آورد.

جمشیدیان اظهار داشت: جلالی همچنین از اقدامات متنوع، عملیات مکانیکی و بیو مکانیکی که شامل؛ احداث گوراب‌ها، هلالی‌های آب گیر و نهال کاری که در محدودیت ۵۰۰ هکتاری ان شهرستان قرار دارد بازدید کرد.

به گفته مدیرکل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان در این بازدید نیکامی رئیس پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری وزارت جهاد کشاورزی، گرشاسبی رئیس اداره فناوری پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری وزارت متبوع، فرود شریفی محقق و پژوهشگر پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری وزارت جهاد کشاورزی، گیلانی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، دانایی معاون فنی اداره منابع طبیعی خوزستان، مشاور وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.