سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم شام‌غریبان سردار پر افتخار اسلام شهید سلیمانی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: برگزاری مراسم شام‌غریبان سردار سلیمانی و همرزمان آن بزرگوار امشب در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز در سراسر کشور مراسم بزرگداشت و شام‌غریبان سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود گفت:  نظیر این مراسم راس ساعت ۲۰ امشب در مسجدالنبی طاق‌بستان شهر کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی آیت‌الله مصطفی علما، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه برگزار می‌شود.

سروری، ضمن دعوت از همه مردم برای حضور در این مراسم، از حضور باشکوه هم‌استانی‌ها در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در جای‌جای این استان تشکر و قدردانی کرد و افزود: تمام مقدمات برای مراسم امشب در استان مهیا است.

او از برگزاری مراسم ویژه اجتماع روحانیون راس ساعت ۱۰ صبح امروز در مسجد حاج شهبازخان خبر داد و گفت: ساعت ۱۱ امروز نیز مراسمی بزرگداشت سردار رشید اسلام و پرچمدار عزت ایران اسلامی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت با حضور آحاد مردم و مسؤولان در مسجد الغدیر استانداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، اجتماع بزرگ دانشجوبان در بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همرزمش و همچنین سردار شهید ابومهدی المهندس، امروز راس ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در مسجد امام صادق (ع) واقع در دانشکده پزشکی برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.