سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خط کشی ۱۳۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک هزارو ۳۳۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان بارنگ گرم و سرد تجدید خط کشی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور‌های مواصلاتی شهرستان مشکین شهر هدف از خط کشی راه‌ها را منظم کردن حرکت وسایل نقلیه، ارتقای ایمنی عبور و مرور، آگاهی دادن به استفاده کنندگان از راه و راهنمایی آنان عنوان کرد.

او با بیان اینکه افزایش ایمنی محور‌ها از برنامه‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: ۹۷۵ کیلومتر تسطیح حریم راه، ۷۱۵ عدد استوانه ایمنی در دماغه‌های پربرخورد و ۸ هزارو ۸۰۰ عدد بازتاب چشم گربه‌ای در محور‌های استان تهیه و نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران پرتلاش دیار سبلان در نگهداری از راه ها، تهیه و نصب هزارو ۳۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی، اصلاح و رنگ آمیزی ۲ هزارو ۸۵۰ مترطول سرعت کاه آسفالتی، تهیه و نصب هزارو ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبرو‌ها و تهیه و نصب ۳ هزار و ۴۸۵ عدد تابلو‌های الزامی راه‌ها را از دیگر اقدامات راهداری در ۹ ماهه گذشته بیان کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
خواهشا بعضی سرعت کاهها رو حذف کنید یا اصلاحش کنید با دنده یک هم رد میشی باز می پری بالا سرعت کاه نیست که سکوی پرتابه موشکه