سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور هزار و ۷۱۹ مجوز طرح‌های صنعتی در خراسان رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: امسال ۱۷۱۹ فقره مجوز طرح‌های صنعتی در خراسان رضوی صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدرضا مس‌فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: در ۹ ماه اول سال ۹۸، هزار و ۷۱۹ جواز تاسیس طرح‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری ۹۲ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال و اشتغال ۵۱ هزار و ۷۲۲ نفر در استان صادر شده است.

او ادامه داد: تعداد مجوز‌های طرح‌های صنعتی صادره خراسان رضوی در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال از لحاظ تعداد ۳۶ درصد، سرمایه‌گذاری ۴۰ درصد و اشتغال ۹۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیشترین سهم سرمایه‌گذاری در طرح‌های خراسان رضوی، مربوط به بخش ساخت مواد و محصولات شیمیایی بوده که ۱۴ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال یعنی ۱۶ درصد از کل سرمایه‌گذاری را به خود اختصاص داده است.

مس‌فروش با ابیان اینکه بیشترین اشتغال در بخش پوشاک و عمل‌آوری پوست و خز است، افزود: ۱۱ هزار و ۸۷۳ نفر که ۲۳ درصد از اشتغال محسوب می‌شود را این بخش به خود اختصاص داده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر در خراسان رضوی ۳ هزار و ۲۴۳ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۰۳ هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال و اشتغال ۱۰۲ هزار و ۹۱۹ نفر، فعال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در مجوز‌های صادره در ۹ ماه اول سال ۹۸، ۹ درصد تعداد طرح‌ها، چهار درصد سرمایه‌گذاری کل کشور و ۱۱ درصد اشتغال طرح‌های صنعتی کشور مربوط به خراسان رضوی است.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.