سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه شهرستان سیروان:

سردار قاسم سلیمانی مظهر تمام خوبی‌ها بود

امام جمعه شهرستان سیروان گفت: سردار قاسم سلیمانی تمام ویژگی‌ها و خوبی‌ها را در وجود خود داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام فریادی امام جمعه شهرستان سیروان گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی فردی بود که تمام ویژگی‌ها و خوبی‌ها را در وجود خود داشت.

او اظهار کرد: اگر می‌بینید همه آحاد مردم غم از دست دادن این سردار عزیز را به دل دارند و هر لحظه و در هر کوی و برزنی مراسم می‌گیرند و به این سردار با وفا عرض ارادت می‌کنند، به خاطر ارتباط قویی است که با خدای متعال داشتند، مگر نفرمودند اگر می‌خواهید مردم شما را احترام کنند و با شما میانه خوبی داشته باشند، میانه ات را با خدای متعال درست کن، این سردار عزیز نیز ارتباطش را با خدای متعال مستحکم کرده و در همه حال پشتیبان و یاور، ولی امرش بود و در هر حال با خدای متعال راز و نیاز می‌کرد.

فریادی مطرح کرد: رضایت خداوند متعال، رضایت ولی امر، رضایت مردم، شهادت در شب جمعه و پس از شهادت به اماکن مقدس رفتن و اکنون نیز تشییع بی‌نظیری که مردم شهر‌های مختلف داشتند، از فضیلت‌هایی است که سردار عزیز ما داشت و با وجود نازنین خود فضای ایام فاطمیه را فاطمه وار کرد.

امام جمعه سیروان ادامه داد: عراق با وضعیتی که داشت و داعش که تا نزدیکی‌های بغداد آمده بودند و همچنین وضعیتی که در سوریه بود، چه کسی فکر می‌کرد در عرض چند سال دوباره آزاد شوند  و بر دشمن غلبه کنند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.