سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایذه عزادار شهادت سردار سلیمانی است

مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه گفت: مراسم عزاداری شهادت سردار سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی این شهرستان برگزار شد.

مجتبی محمدی مسئول واحد زیباسازی شهرداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز دوشنبه مراسم بزرگداشت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در این شهرستان برگزار گردید.

او با اشاره به جزئیات این مراسم بیان داشت: این آئین از ساعات ۹ و ۳۰ دقیقه امروز در مصلی شهر ایذه برپا شد و اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهدا به عزاداری پرداختند.

محمدی بیان داشت: مردم بختیاری نیز امروز با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا در صحنه حاضر شده و در عزای سردار دل‌ها به سوگ نشستند.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپاد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.