سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم خوزستان نشان دادند چگونه با آغوش باز از سربازان استقبال می‌کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم در تشییع سردار سلیمانی نشان دادند چگونه با آغوش باز از سربازان وطن استقبال می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مردم قدرشناس استان خوزستان در تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حماسه‌ای دوباره را رقم زدند و به تمام دنیا اعلام کردند که چگونه از سربازان دفاع و حریم ولایت با آغوش باز استقبال می‌کنند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان طی پیامی از حضور مردم خوزستان در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر شهدای مقاومت تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

در این روز، مردم شهید پرور و ولایتمدار استان خوزستان به خوبی رسم مهمان‌نوازی را به جا آورده و در این حضور حماسی ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای حادثه تروریستی اخیر عراق به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس بیعت مجددی را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری رقم زدند.

اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن اعلام تقدیر و تشکر از این حضور حماسی مردم مؤمن و انقلابی استان بر گرفتن انتقام سخت از این جنایتکاران مدعی حقوق بشر تأکید می‌نماید.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.