سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی نماد اقتدار ملی و معیار مقاومت اسلامی

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: سردار سلیمانی تا آخرین قطره خون خود در برابر اقدامات زورگویانه آمریکای جنایتکار ایستاد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر بهنام رضا مخصوصی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: سردار سلیمانی با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرد و شهادتش موجب جوشش عدالت طلبی و ولایت پذیری هر چه بیشتر شد.

او افزود: وقتی خسوف ربیع رخ داد همه گفتند که دعای کمیل بخوانید تا رفع بلا شود، اما کسی نمی‌دانست چه اتفاق ناگواری خواهد افتاد و آن اتفاق تلخ، شهادت سردار اسلام خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد با بیان اینکه سردار خوبی‌ها به آرزویش رسید و اما همه را محزون کرد، افزود: سردار سلیمانی نگاه با صلابتی داشت و برق نگاهش دشمن شکن بود، فرمانده‌ای راسخ و با صلابت بود که تاکتیک جنگی را به خوبی می‌دانست.

مخصوصی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی نماد اقتدار ملی و معیار مقاومت اسلامی بود، ادامه داد: او همواره می‌گفت باید برای شهید شدن حال و هوای شهید شدن را داشت.

او گفت: ملت ایران این خیانت و اقدام تروریستی را فراموش نخواهند کرد و در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی مصم‌ تر و هم قسم می‌شوند و تا آخرین قطره خون خود در برابر اقدامات زورگویانه آمریکای جنایتکار خواهند ایستاد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.