سپهبد شهید سلیمانی همچون سدی در برابر داعش خون آشام بود .

مدیر کل صداوسیمای مرکز همدان گفت :سپهبد شهید سلیمانی همچون سدی در برابر داعش خون آشام و مدافع مقتدر مرزهای ایران اسلامی بود .

سپهبد شهید سلیمانی همچون سدی در برابر داعش خون آشام بود .به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی دهقان نیری، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان  با تمجید از رشادت ، دلیری و جانفشانی شهید سپهبد سلیمانی گفت : جنایت آمریکایی ها در ترور سردار سرافراز جهان اسلام و جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شماری دیگری از رزمندگان اسلام موجب اندوه عموم مردم ایران، عراق و سایر کشورهای اسلامی و آزادیخواهان جهان شد.

او همچنین در دل نوشته ای برای این شهید بزرگوار آورده است :

به نام خدای شهیدان

و شهیدان،این هنرمندان واقعی، این مردان حقیقی، جز دلربایی و عشق ورزی چه می شناسند،که ریشه همه اعمال و افکار را در همین  هدیه بزرگ خداوندی می دانند.

شما آیا از حاج قاسم سلیمانی،سپهبد قرن،مجاهد نستوه ، جز دلربایی چیزی می شناسید؟ اگر غیر این است حتما نگاهی به دلهای ربوده شده،شانه های لرزان و چشمان عاشق گریان ندوخته اید،

آری.....

برای سردار دلها چیزی جز شهادت مورد انتظار نبود که خودش می گفت:

"اگر شهید نباشی به شهادت نمی رسی"

او که پرواز را آموخته بود،در بند خاک نمی ماند،که در عالم،رازی است که  جز به بهای خون، فاش نمی شود، و چه خوب این همه بذل محبت و عشق فاش شد.

ما برای خود مان ناراحتیم که چیزی از پرواز نیاموخته ایم.

مهرش در میان دل های ربوده شدمان،جاودانه باد.

ان شاءالله

مهدی دهقان نیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان

دلنوشته مدیر کل صدا و سیمای همدان برای سردار سپهبد شهید سلیمانی ایران

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.