سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری بیش از ۲۷ میلیارد ریال زمین به متقاضیان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: طی چهار سال گذشته، ۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال زمین به متقاضیان واگذار شد.

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: طی چهار سال گذشته ۲۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال زمین به متقاضیان واگذار شد که از این محل، پروژه‌های طرح هادی در روستا‌ها اجرا شد.

او افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری زمین به متقاضیان جهت ساخت مسکن است در همین راستا از ابتدا تا کنون بیش از ۱۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار شده است.

رئیسی با اشاره به واگذاری زمین به ساکنین واجد شرایط و فاقد مسکن اضافه کرد: یکی از اهداف واگذاری زمین، واگذاری به آسیب دیدگان از سوانح طبیعی به لحاظ از دست دادن واحد مسکونی است.

او ادامه داد: واگذاری به منظور جابجایی واحد‌های مسکونی در معرض خطر رانش و سیل و فروش به واجدین شرایط به منظور تأمین قسمتی از هزینه‌های عمرانی همان روستا از دیگر اهداف واگذار زمین هستند.

رئیسی گفت: واگذاری قطعات به متقاضیان واجد شرایط ابتدا با انعقاد قرارداد موقت است که پس از اتمام عملیات ساختمانی و ارائه گواهی پایان کار و تسویه حساب نهایی و انجام کلیه تعهدات مطروحه در قرارداد سند رسمی به نام طرف قرارداد واگذاری صادر می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.