سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته خبری 15دی ماه کرمان؛

کشف ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۳۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات یگان تکاوری ۱۱۵ قرارگاه عملیاتی ابوذر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ بخش زهکلوت خبر داد.

او افزود:ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ شهرستان زهکلوت حوالی ایست و بازرسی پایگاه انتظامی"پنگ"یک دستگاه تانکر و چندین دستگاه خودروی سواری که اسکورت آن بودند را متوقف و از این تانکر ۳۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودرو‌های سواری و وانت یادآور شد: پلیس با اینگونه اقدامات خطرناک و زیانبار برای اقتصاد کشور با جدیت برخورد می‌کند که بحمدالله همواره عملکرد خوبی در یگان‌های تکاوری استان رقم خورده است.

بی احتیاطی راننده"کامیون"جان عابر پیاده را گرفت

فرمانده انتظامی سیرجان از برخورد سهوی یک دستگاه کامیون با یک نفر عابر پیاده و فوت این فرد خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: ماموران پس از حضور در صحنه به کمک عوامل امدادی یک نفر که در اثر حرکت دنده عقب یک دستگاه کامیون زیر گرفته شده و به شدت مجروح بود را به مراکز درمانی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به اینکه مجروح این حادثه دلخراش بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد، گفت: در بررسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس راهور مشخص شد راننده کامیون هنگام حرکت به عقب متوجه حضور این فرد پشت کامیونش نشده و آن را زیر گرفته است.

کشف پوشاک قاچاق در شهرستان راور

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راور از کشف پوشاک قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری با اشاره به دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آنان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: حمل و فروش کالای قاچاق ضربه مستقیم به تولیدات و تولیدکنندگان داخلی کشور است و نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد می‌کند

کشف ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و کشف ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه خودروی پژو پارس خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود: در پی تشدید اقدامات انتظامی جهت برخورد با قاچاقچیان کالا ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ بم حین گشت زنی نامحسوس در محور ریگان-نرماشیر از یک دستگاه پژو پارس ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی غیرمجاز کشف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر اظهار داشت: چه بهتر که شهروندان نیز نسبت به موضوعات پیرامون خود حساسیت بیشتری داشته و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.