سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

کمک بیش از ۵۰۰ میلیارد ریالی حامیان فارس به ایتام و محسنین

حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان فارس در ۹ ماهه امسال ۵۹۱ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۱۶ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان در ۹ ماهه امسال ۵۹۱ میلیارد و ۸۰۹ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۱۶ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

او افزود: در این عمل خداپسندانه، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، ۳۸۲ میلیارد و ۴۸۹ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۱۸۱ ریال به فرزندان ایتام و ۲۰۹ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۳۶۸ هزار و ۴۳۵ ریال به قرزندان محسنین کمک کردند.

بذرافشان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۳ هزار و ۳۴۶ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، ادامه داد: این حامیان نیک اندیش حمایت از ۲۳ هزار و ۲۹۹ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۸ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۲۶۱ فرزند از محسنین هستند.

او، میانگین سرانه دریافتی فرزندان طرح اکرام در ۹ ماهه امسال را ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۲۹۲ ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت، میانگین سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام نیز ۸۹۶ هزار و ۵۲۶ ریال محاسبه شده است که درآمد کل اکرام در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۱ درصد رشد کرده است.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: خیران و حامیان می‌توانند با حضور در دفاتر طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان و شهرستان‌ها یا با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir در این طرح معنوی ثبت نام و کمک‌های خود را مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.