سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدال راهداران با برف در بانه

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بانه گفت: به دلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید راه ارتباطی ۱۰ روستای شهرستان مسدود شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،انور طا‌هایی گفت: تمام راه‌های اصلی و فرعی بانه باز است و رفت و آمد در ان‌ها جریان دارد، اما راه ۱۰ روستای این شهرستان همچنان بسته است.

وی افزود: با دلیل صعب العبور بودن منطقه راه‌های ارتباطی روستا‌های منطقه آلوت بخش نمشیر و بخش آرمرده همچنان مسدود است که تا عصر امروز همه راه‌های ارتباطی شهرستان بازگشایی می‌شود.

طا‌هایی گفت: عملیات بازگشایی تمام روستا‌های صعب العبور انجام شده هم اکنون ۶ دستگاه کمپرسی تیغه دار، ۲ دستگاه گلایدر، ۲ دستگاه بولدزر، ۱۱ تراکتور تیغه دار استجاری، ۲ دستگاه لودر و یک دستگاه بولدزر استجاری عملیات بازگشایی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر بانه نیز اظهار داشت: شامگاه شنبه به دلیل بارش برف سنگین و کولاک ۷۰ خودرو در مسیر گردنه خان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان بانه رهاسازی شد.

اسماعیل رحیمی افزود: هم اکنون ۱۰ نجاتگر جمعیت هلال احمر در قالب ۲ تیم در گردنه خان برای کمک به مسافرین و در راه ماندگان مستقر هستند و خدمات امدادی به مسافرین ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.