سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته نوزدهم لالیگا؛

اسپانیول ۲ - بارسلونا ۲ / توقف بد موقع آبی اناری پوشان با گل دقیقه آخری لی وو

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه رقابت‌های لالیگا مقابل اسپانیول متوقف شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم‌های فوتبال اسپانیول و بارسلونا در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لالیگا از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند، این بازی که به دربی کاتالونیا هم مشهور است از اهمیت زیادی برای ۲ تیم برخوردار بود، زیرا هم یک دربی بود و هم این که امتیاز آن می‌توانست برای هر ۲ تیم با اهمیت باشد.  

شاگردان والورده اگر چه در دقیقه ۲۳ توسط دیگو لوپز نخستین گل را دریافت کردند و نتوانستند تا پایان نیمه نخست آن را جبران کنند، اما با شروع نیمه دوم و در دقایق ۵۰ و ۵۹ توسط سوارز و ویدال به گل رسیدند تا ۲ -۱ از حریفشان پیش بیافتند. این نتیجه البته با وجود تلاش ۲ تیم برای گلزنی‌های بیشتر  تا لحظات پایانی تغییری نکرد.اما سرانجام در دقیقه ۸۸ لی وو برای اسپانیول گل زد تا بازی در نتیجه ۲ برابر شود.

شاگردان والورده که تا پیش از این بازی با ۲ امتیاز اخلاف نسبت به رئال مادریدصدرنشین بودند ، پس از چند ساعت  دوباره صدر را از رئالی که به برد پرگلی برابر ختافه رسیده بود با یک تساوی  پس گرفتند اما در شمارش امیتاز ها با آن ها برابر شدند ، حالا بدین ترتیب رقابت و جدال میان بارسا و رئال دوباره جذاب شد و باید دید در ادامه راه کدام تیم اشتباه می‌کند و از کورس عقب می‌ماند.

رقابت‌های هفته نوزدهم لالیگا امروز با برگزاری ۴ دیدار دیگر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.