سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت جایزه بزرگ خداوند به سردار سلیمانی بود

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شهادت جایزه بزرگ خداوند به سردار سلیمانی بود و روح بزرگ این شهید گرانقدر پس از شهادت نیز تاثیرگذار خواهد بود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : شهادت جایزه بزرگ خداوند به سردار سلیمانی بود و روح بزرگ این شهید گرانقدر پس از شهادت نیز تاثیرگذار خواهد بود.

او گفت : شهادت سردار سلیمانی موج بزرگی از اتحاد و همدلی را در بین همه ایرانیان ایجاد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: حراست یعنی پاسداری و حفاظت برای صیانت از ارکان جزئی و کلی سازمان در برابر تهاجمات و فساد‌ها احتمالی که در هر سازمان وجود دارد.

رضوان مدنی گفت: از نظر جایگاه قانونی فردی باید مدیریت حراست را بر عهده بگیرد که آشنایی کامل به امورات داشته و اخلاق مدار باشد.

این مسئول با بیان اینکه مدیر حراست باید فردی امین بوده و در مباحث مالی، اسناد و مدارک کارکنان همواره مورد اعتماد باشد، گفت: علاوه بر این باید برای مدیر هر سازمان نیز یک مشاور باشد.

او انتقال اخبار و اطلاعات به نهاد‌های حفاظتی، امنیتی و نظارتی از دیگر ویژگی‌های بارز نیرو‌های حراست برشمرد و گفت: فردی که مسئولیت حراست را بر عهده می‌گیرد وظیفه سنگینی بر دوش اوست.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اردشیر فتحی رئیس سابق حراست بهزیستی استان را همکاری مهربان و دلسوز معرفی کردو از درایت، پشتکار و ظرافت نگاه بهزاد حیاتی رئیس جدید اداره حراست بهزیستی استان در انتخاب وی برای اعطای این مسئولیت سخن گفت.

مدیر حراست کل استان کرمانشاه در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: اصل حراست بر صیانت است و مجموعه حراست استان نیز بر اصول و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با بروز هرگونه ناهمگونی در سازمان‌ها تاکید دارد.

او با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در آینده‌ای نزدیک و توجه ویژه کاندید‌ها به ظرفیت‌های بهزیستی، گفت: مجموعه بهزیستی استان باید مواظبت کامل از این موضوع نموده و اجازه بهره برداری به هیچ شخص یا گروهی ندهد.

مدیر حراست کل استان کرمانشاه گفت: کارکنان ادارات حق ورود به مسائل سیاسی را در ساعات اداری ندارد و از همدلی و همکاری خوب حراست بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.