معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور گفت : سردار سلیمانی با داشتن اخلاص در کار و عمل همه را شیفته خود کرده بود .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره حراست بهزیستی استان کرمانشاه با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی با داشتن اخلاص در کار و عمل همه را شیفته خود کرده بود.

او گفت : کارگزاران فعال در نظام جمهوری اسلامی ایران باید سه اصل مهم قانون، شرع و اخلاق را رعایت کنند که خوشبختانه این اصول در گزینش روسای حراست بهزیستی در سراسر کشور رعایت شده است.

او سه نقش مهم حراست را اقدامات پیشگیرانه، اصلاح کننده و جداکننده عنوان کرد و افزود: اطلاع رسانی، دقت، صحت و سرعت در کار نیز بسیار حائز اهمیت است.

این مسئول گفت: روسای حراست باید در هر سازمانی گره گشای مشکلات باشند و تعامل با مدیر مجموعه، ارتباط با دفتر مرکزی، تعامل با سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

معاون دفتر مرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور جلب اعتماد را از ویژگی‌های مهم کارکنان حراست برشمرد و افزود: زودرنجی، جناح گیری به گروه خاصی از آفات کار حراستی‌ها به شمار می‌رود که باید از آن پرهیز کرد.

این مسئول در پایان از زحمات اردشیر فتحی رئیس مدیر سابق حراست بهزیستی استان تقدیر کرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.