سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی اصفهانی، طراح برتر پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی

مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شماره سه اصفهان توانست با ابداع سرگرمی ویژه ای برای نابینایان و کم بینایان به عنوان طراح برتر پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی دست پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی قربانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: رفعت السادات خرمزاده مربی فرهنگی کانون پرورش فکری شماره سه اصفهان توانست با ابداع سرگرمی ویژه‌ای برای نابینایان و کم بینایان به عنوان طراح برتر پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی دست پیدا کند.

مهدی قربانی افزود: استفاده از آهنربا در طراحی قطعات و الهام از خط بریل و برجسته سازی مراحل مختلف و همچنین ایجاد قابلیت استفاده از حس لامسه از جمله ویژگی‌های این طرح و ایده بوده که این بازی را برای استفاده نابینایان و کم بینایان مناسب سازی کرده است.

او با بیان اینکه یکی از اهداف برگزاری جشنواره ملی اسباب بازی برجسته سازی مفهوم اسباب‌بازی است گفت: اسباب بازی یک عامل فرهنگی در شکل گیری شخصیت کودکان است و از طرف دیگر این جشنواره فرصتی برای ارزیابی و رصد وضعیت تولید اسباب بازی در کشور است.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از ۷ تا ۱۳ دی با حضور ۱۶۰ تولیدکننده اسباب‌بازی، ارائه دو هزار اسباب‌بازی ایرانی، حضور بیش از ۶۰ طراح و عروسک‌ساز و معرفی ۴۰۰ عروسک در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.