معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار در بیش از ۵۵۵ سایت بازی کودکان در سطح شهر، یک هزار و ۶۶۳ دستگاه اسباب بازی برای کودکان وجود دارد.

حسین امیری، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   با اشاره به اینکه امروزه تحرک و ورزش کودکان با توجه به استفاده بییش از حد آن‌ها از بازی‌های کامپیوتری و موبایل امری ضروری و مهم است گفت: شهرداری اصفهان همواره در تلاش است تا با تأمین فضا‌های ورزشی برای گذران اوقات فراغت شهروندان، برنامه‌های مؤثری برای شهروندان ارائه کند ادامه داد و بر اساس آخرین آمار پارسال، در شهر اصفهان ۵۵۵ سایت اسباب بازی برای کودکان موجود است که در این سایت‌ها در مجموع یک هزار و ۶۶۳ اسباب بازی برای آن‌ها وجود دارد.

او با اشاره به اینکه ایمنی اسباب بازی‌ها به طور دوره‌ای بررسی می‌شود و ایرادات برطرف می‌گردد افزود: ۴۹۷ محوطه‌های بازی در پارک‌ها و مناطق مختلف شهر به کفپوش ایمن شده و در آینده مابقی سایت های بازی به کفپوش مجهز می‌شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به ضرورت توسعه فضا‌های ورزشی و فراهم اوردن زمینه برای ورزش کردن آسان شهروندان در حال حاضر تعداد ۷۶۰ سایت حرکت درمانی در پارک‌های سطح شهر اصفهان ایجاد شده که تعداد ۵ هزار و ۹۷۷ نوع دستگاه حرکت درمانی در آن موجود می‌باشد.

امیری در ادامه تاکید کرد: امروزه شهروندان به دلیل مشغله‌های کاری فرصت چندانی برای انجام فعالیت‌های ورزشی ندارند در نتیجه مدیریت شهری بایستی با توسعه ورزش‌های عمومی و همگانی و همچنین توسعه فضا‌های ورزشی زمینه را برای ورزش کردن آسان شهروندان فراهم کند.

انتهای پیام/ی
 


۷۶۰ سایت حرکت درمانی در سطح شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.