سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره پرسپولیس پیشنهاد دبیرکلی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد

علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پیشنهاد حضورش در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از سرپرستی حیدر بهاروند، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در فدراسیون فوتبال، مباحثی درباره تغییر ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی این فدراسیون مطرح شد.

شنیده می شود مسئولان وزارت ورزش و جوانان با همکاری هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قصد دارند برای اجرای فرآیند قانونی انتخابات آتی این فدراسیون به دوران سرپرستی شکوری پایان داده و با انتخاب فردی که از لحاظ قانونی مشکلی برای دبیرکل شدن به صورت ندارد، پروسه انتخابات را در مسیر قانونی قرار بدهند.

برهمین اساس یکی از افرادی که بحث حضورش در جایگاه دبیرکلی فدراسیون فوتبال مطرح شده علی رغبتی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش است.

البته او در گفت و گو با خبرنگار ما چنین موضوعی را رد کرده و اظهار داشت: تاکنون هیچ صحبتی برای فعالیت من در پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سوی مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نشده است. طبق اساسنامه فدراسیون امور مربوط به برگزاری انتخابات انجام می شود اما صحبت با من برای پست دبیرکلی فدراسیون فوتبال صحت ندارد و خودم هم علاقه ای به حضور در این حوزه ندارم.

با این تفاسیر به نظر می رسد در روزهای آتی شاهد تغییر و تحولاتی در بخش مدیریت اجرایی فدراسیون خواهیم بود. پستی که از آذر ۹۷ و پس از جدایی محمدرضا ساکت بازنشسته با سرپرست اداره می شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.