سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات پروژه کریدور غرب کشور با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان آغاز شد

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: کریدور شمال غرب کشور به طول یکهزار و ۴۲۰ کیلومتر از مرز بازرگان آغاز شده و به بندر امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

حسینی معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کریدور شمال غرب کشور به طول یکهزار و ۴۲۰ کیلومتر با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان از مرز بازرگان آغاز شده و با گذر از استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان به بندر امام خمینی (ره) ختم می‌شود.

او افزود: محور مهاباد به میاندوآب از تقاطع سه‌راهی ترشکان به سمت مهاباد که از قبل در طرح بزرگ کریدور شمال غرب کشور نبود با مسافت ۱۲ کیلومتر به این کریدور اضافه شده است.

حسینی ادامه داد: در مرحله نخست این طرح پنج کیلومتر از سه‌راهی ترشکان به مهاباد، به پیمانکار واگذار شده است که عملیات اجرایی آن از دیروز آغاز شد.

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: با اتمام این طرح ورودی و خروجی مسیر شهر‌های استان به بزرگراه و مسیر چهار بانده تجهیز خواهد شد.

۳۰۰ کیلومتر از این محور که در سال ۸۹ کلنگ‌زنی شده در محدوده آذربایجان غربی قرار دارد و ۲۷۰ کیلومتر آن هم اکنون زیر ترافیک است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.