سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از مدیر کل صداوسیمای سمنان به لحاظ پوشش مطلوب رسانه‌ای در حوزه بهداشت و درمان

به جهت پوشش مطلوب رسانه‌ای در حوزه بهداشت و درمان از دیر کل صداوسیمای سمنان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صداوسیمای سمنان در جلسه‌ای که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان برگزار شد با اشاره به تاکید بر تهیه اتاق فکر برای پرداختن به موضوعات سلامت در رسانه گفت: در خصوص موضوعات آموزشی حوزه بهداشت و درمان باید اتاق فکری ایجاد شود تا نحوه پرداختن به موضوعات بهداشت و درمان مشخص شود.

او با اشاره به تاثیرگذاری بالای فیلم و تصویر در بین مردم افزود: در بخش‌های مختلف خبر و غیره می‌توان به موضوعات بهداشت و درمان پرداخته شود و این کار می‌تواند در بین مردم بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام توکلیان در خصوص طرح هر خانه یک پایگاه سلامت نیز تصریح کرد ک در رابطه با این طرح می‌توان فیلم‌های خوب و تاثیرگذاری ساخته شود تا این موضوع برای مردم به نحو احسن روشن شود.

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این جلسه ضمن قدردانی از صداوسیمای سمنان به خصوص واحد خبر در پوشش موضوعات بهداشت و درمان در سطح استان گفت: از صداوسیمای سمنان می‌خواهیم برای فرهنگ سازی و برای تداوم جایگاه خوب استان در اهداء عضو در سطح کشور همکاری داشته باشند.

او افزود: آمادگی کامل را برای همکاری با صداوسیمای سمنان برای ساخت فیلم و تله فیلم و غیره برای پرداختن به موضوعات حوزه بهداشت و درمان داریم.

دانایی تصریح کرد: برای فرهنگ سازی برای افزایش موالید در استان باید تلاش شود و صداوسیما می‌تواند در این حوزه بسیار تاثیرگذار باشد.

حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صداوسیمای سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در خصوص هدف از برگزاری این جلسه گفت: خوشبختانه همکاری خوبی بین صداوسیما و دانشگاه علوم پزشکی در طرح‌های مختلف وجود داشته و این جلسه برای هماهنگی بهتر برای تداوم این همکاری‌ها در بخش‌های مختلف برگزار شده است.

نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در خصوص طرح هر خانه یک پایگاه سلامت گفت: در این طرح از هر خانه یک نفر از طریق دانشگاه علوم پزشکی در موضوعات مختلفی بهداشت و درمان آموزش می‌بیند و این آموزش‌ها را به خانواده خود منتقل می‌کند.

او افزود: انتقال اطلاعات سفیران سلامت به خانواده‌ها میتواند در کنترل و جلوگیری از بسیاری از بیماری‌ها موثر واقع شود.

در این جلسه به پاس همکاری‌های خوب صداوسیمای سمنان با دانشگاه علوم پزشکی و سی امین سال تاسیس این دانشگاه لوح یادبودی به مدیر کل صداوسیمای سمنان اهداء شد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.