سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور دانشگاههای شمال استان

هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با حضور دانشگاههای شمال استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،با هدف تبین اهداف و اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب نشست هم اندیشی روسا و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های شمال آذربایجان غربی در خوی برگزارشد.

در این هم اندیشی بیش از ۵۰ نفر از روسا دانشگاه‌ها و مدیران گروه‌های معارف اسلامی دانشگاه‌های شمال استان در زمینه راه‌ها و روش‌های تبین بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدگاه‌های و نظرات خود را برای تدوین و اجرایی کردن اهداف این بیانیه اعلام کردند.
 
علیپور معاون آموزشی و پژوهشی نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان از برگزاری گارگاه‌های مختلف در شمال و جنوب استان برای تبین بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه دانشگاه‌ها خبر داد و افزود: اولویت اول برای تبین ان بیانه در دانشگاه‌های استان موضوع تمدن سازی گام دوم است که تاکنون برای تبین این موضوع یک گارگاه با شرکت ۴۵ نفر در جنوب استان تشکیل شده و کارگاه دوم با شرکت ۵۰ نفر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خوی برگزار شد.

وی ازبرپایی کارگاه‌های دیگر برای تبین موضوعات دیگر گام دوم انقلاب اسلامی تا پایان امسال در داشنگاه‌های استان هم خبر داد.

حجت الاسلام میرزایی مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان در این هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه صیانت از انقلاب اسلامی دانست و گفت: تکریم و تعظیم ملت ایران، توصیف انقلاب بعنوان یک نهضت بزرگ دینی، اضافه کردن شعار‌های جدید به شعار‌های دیگر انقلاب اسلامی، انقلابی ماندن و اعتقاد به اصل ما می‌توانیم از مهمترین پیام‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.