سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان در پیام‌های جدا گانه‌ای شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفتند

جمعی از مسئولان با صدور پیام‌های جدا گانه‌ای شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امروز شنبه ۱۴ دی ماه جمعی از مسئولان طی پیام های جداگانه ای  شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

انالله و انا الیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ مردی در تاریخ معاصر ایران بود که تمام عمر خود را صرف مجاهدت در راه خدا، سربازی ولایت و حفظ امنیت ایران عزیزمان و همچنین یار و یاور مردم استان خوزستان در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن بود و در نهایت هم به آن‌چه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و در اوج صلابت و محبوبیت، به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست.

اینجانب به نمایندگی از همکاران قضایی، کارکنان و اعضاء شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مبارک حضرت صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز این شهید گرانقدر، ملت شریف ایران و همه مجاهدان و همرزمان ایشان در محور مقاومت، تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بزرگ، پاک و مطهر ایشان علو درجات الهی را مسالت دارم.

زبیدی نیا
معاون قضایی رئیس کل دادگستری
و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان

همچنین مدیر آموزش و پرورش بهبهان با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز و رشید اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی را به مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام رسول عبدی پور به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر تاسف بار، غم انگیز و جانگداز شهادت سردار پرافتخار و سرافراز حاج قاسم سلیمانی، مجاهد ۴۰ ساله و خستگی ناپدیر جبهه مقامت و شهدای گرانقدر همراه ایشان به دست جنایتکاران و تروریست‌های آمریکایی، دل ایران و ایرانیان را سخت متاثر و متالم نمود.

یقینا ترور این رادمرد و بزرگمرد جبهه دفاع مقدس و پیوستن به یاران شهیدش، پاسخ سنگین ملت ایران و آزادیخواهان جهان اسلام را در کوتاهترین زمان ممکن در پی خواهد داشت و نام و یاد و راه روشن این نماد غرور و اقتدار در تاریخ پرافتخار ایران برای همه قرون و اعصار زنده جاوید و باقی خواهد ماند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ و انقلابی فرهنگیان شهرستان بهبهان عروج ملکوتی و شهادت غرور آفرین سردار دلها، مالک اشتر سپاه ایران سرافراز، سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس را به محضر مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و جهان اسلام بویژه مردم شریف، شهید پرور و مومن شهرستان بهبهان و خانواده معزز این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

رسول عبدی پور

مدیر آموزش و پرورش بهبهان

رئیس اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت/قادر شریفی در پی شهادت سردار سپهبد سلیمانی پیامی منتشر کرد

در این پیام آمده است:

(بسم رب الشهدا و صدیقین)
شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی سردار عزت بخش و اقتدار آفرین جهان اسلام و پدر معنوی فرزندان شهدای مدافع حرم تسلیت باد. گرچه باور سفر سردار دشوار است اما شهادت آرزوی دیرینه این رزمنده دلیر و خستگی ناپذیر است.

این داغ بزرگ را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف ایران و خانواده معزز وی تسلیت عرض می نمایم

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.