مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با صدور پیامی شهادت جانسوز سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت شهادت جانسوز سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پیام تسلیت صادر کرد.

در پیام تسلیت سید عبداله موسوی آمده است:

شهادت مجاهد نستوه، سردار فداکار اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده رشید سپاه قدس توسط تروریست‌های آمریکایی، ملت شریف ایران را در غم و اندوه عمیق فرو برد.

سردار خدوم قاسم سلیمانی عمر با عزت خود را در راه دفاع از کیان ایران اسلامی، حریم آل الله، مبارزه با ایادی استکبار به ویژه شکست قاطع داعش و فروپاشی خلافت خود خوانده در عراق و سوریه و دفاع از مسلمانان مظلوم در سراسر منطقه گذراند.

نام حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد تفکر جهادی، عمل انقلابی و فرماندهی جبهه مقاومت اسلامی در عرصه‌های بین المللی خواهد درخشید و به راستی چه خلعتی جز شهادت برای او زیبنده بود.

بی تردید نام، یاد و خاطره این سردار شهید بر تارک این سرزمین مقدس در کنار سایر فرماندهان شهید دوران حماسه دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و مدافعان حرم تابناک و درخششی جاودانه دارد.

اینجانب به نیابت از کارکنان ولایت مدار شرکت ملی حفاری ایران این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، ملت شهید پرور ایران، همرزمان و خانواده معزز آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان علو درجات الهی را برای این شهید بزرگوار مسئلت دارم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.