سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمریکا منتظر پاسخ کوبنده ایران باشد

امام جمعه زرند در خصوص شهادت سردار سلیمانی پی حمله هوایی آمریکایی ها گفت: آمریکای جنایتکار منتظر پاسخ کوبنده ایران اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان شهادت سردار سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا، مراجع عظام و همه دوست داران و ادامه‌دهندگان راه شهدا و مبارزه با جبهه استکبار تسلیت عرض کرد و گفت: امروز قلب امت حزب‌الله و مردم ایران داغدار شد وقتی شنیدند این شخصیت بزرگ و رزمنده جهان اسلام مورد حمله ناجوانمردانه بالگرد‌های آمریکای جنایتکار قرار گرفت.

او اظهار داشت، این سردار رشید اسلام تمام عمر خود را در مبارزه با استکبار و گروه‌های تروریستی تکفیری سپری کرده و در راه مجاهدت و دفاع از اسلام به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

امام‌جمعه زرند به پیام رهبرمغظم انقلاب به مناسبت شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: نکات مهم این پیام سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی(ره)، چهره بین‌المللی مقاومت، بود.

خطیب جمعه زرند با بیان اینکه آمریکا با به شهادت رساندن سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی سلیمانی دچار اشتباه بسیار بزرگی شده است، تصریح کرد: سردار سلیمانی از مبارزان بین‌المللی بوده و آمریکا با این اقدام خصمانه و پلید خود بداند که قطعاً پاسخ جمهوری اسلامی و نیرو‌های مقاومت کوبنده است، ولی دشمنان هم بدانند با رفتن سردار سلیمانی راه او ادامه دارد.

مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور شهرستان زرند امروز پس از برپایی نماز دشمن‌شکن جمعه با برپایی راهپیمایی و فریاد‌های کوبنده ضد استکباری و «مرگ بر آمریکا» خشم و انزجار خود را از اقدام پلید نیرو‌های اشغالگر آمریکایی نشان دادند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.