سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان قم مطرح شد؛

حادثه رانندگی در بخش جعفریه قم /پایی که به پرواز درآمد

سخنگوی اورژانس قم گفت:سانحه رانندگی در بخش جعفریه قم منجر به قطع عضو از ناحیه پا در یک فرد شد.

فراهانی،سخنگوی اورژانس قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اظهار کرد:عصرامروز به علت حادثه رانندگی در بخش جعفریه قم یک تن به علت شدت آسیب تصادف دچار قطعی پای چپ از ناحیه ساق شد.

او با اشاره به عملیات مشترک اورژانس هوایی قم و تهران جهت انتقال فرد قطع عضو شده ادامه داد:بلافاصله با اعلام حادثه به مرکز اورژانس قم به علت  اهمیت موضوع و هدر نرفتن  زمان طلایی جهت پیوند عضو در تهران ابتدا بالگرد قم مجروح را از محل حادثه  در بخش جعفریه تا فرودگاه امام خمینی تهران و در ادامه بالگرد تهران مجروح را به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داد.

سخنگوی اورژانس قم در ادامه بیان کرد:باهماهنگی بسیار سریع مسئولین هوایی قم و تهران و همراهی بسیارخوب کادرپرواز برای ارائه خدمت رسانی بهتر، مسیر بخش جعفریه قم تا فرودگاه امام تهران به دوبخش تقسیم شد که  مجروح با مدیریت زمان جهت پیوند به تهران منتقل شود.

فراهانی گفت:اگر بالگرد قم مستقیما  به تهران اعزام می شد بالگرد قم به  تاریکی شب برخورد می کرد و به علت نبود زمان برای برگشت  امکان لغو اعزام و منتقل نشدن فرد آسیب دیده به بیمارستان تهران وجود داشت.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.