سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتداد ۹ دی؛

مردم ثابت کردند در شرایط سخت، پای آرمان‌های انقلاب هستند

کارشناس مسائل سیاسی در محلات گفت: مردم ثابت کردند در شرایط سخت، پای آرمان‌های انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حسین یاری کارشناس مسائل سیاسی در مراسم گرامیداشت  حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و شکست فتنه در شهر محلات گفت: در نهم دیماه ۸۸ مردم ثابت کردند در شرایط سخت، پای آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبر و شهدای این انقلاب خواهند ماند.

یاری با اشاره به حماسه عظیم نهم دی ماه گفت: دشمنان در فتنه سال ۱۳۸۸ قصد داشتند از اختلاف سلیقه و با توطئه‌های از پیش طراحی شده برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند که با حضور پرشور و میلیونی مردم بزرگ ایران در حماسه نهم دی ماه نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و شکست فتنه با حضور مسئولان و مردم شهرستان محلات در مسجد امیرالمومنین شهرک امام خمینی محلات برگزار شد.

در روز ماندگار و تاریخی نهم دیماه ۸۸ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با خروش انقلابی خود و حضور در خیابانهابا حمایت بر فتنه گران خروشیدند و با خلق حماسه‌ای دیگر دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته) را شاد کرد کردند و به همین دلیل روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل به یوم الله و ماندگار شد و با عنوان روز «بصیرت» نامگذاری شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.