شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برای شرکت در مراسم ۹ دی دعوت عمومی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در آستانۀ هشتمین سالگرد حماسۀ یوم الله ۹ دی با اطلاعیـه دعوت و فراخوان عمومی صادر کرد.

در این اطلاعیه امده است: ازمردم بزرگ، آگاه و بصیر استان مرکزی دعوت می‌شود تا با حضور پرشور، گسترده و آگاهانۀ خود در مراسم بزرگداشت حماسۀ نهم دی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل عظیم الشأن و ولایت تجدید میثاق کرده و نشان دهند که به هیچ شخص و حزب و گروهی چک سفید امضاء نداده و با هرفردی که از دایرۀ قانون و چارچوب ضوابط و مقررات اسلامی خارج شود کوچکترین مسامحه نداشته و با فتنه گران در هر دوره‌ای مقابله خواهد کرد.

 

در ادامه آمده است: مراسـم بـزرگـداشـت "حماسـۀ نهم دی ماه " شنبـه ۹ دی ماه ۱۳۹۶ در استان مرکزی همزمان با تمامی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهر‌ها و بیش از هزارو ۲۰۰ نقطۀ کشور با حضور پرشور و آگاهانۀ ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

همچنین در این اطلاعیه امده است: مراسم بزرگداشت حماسۀ نهم دی در اراک با سخنرانی آیت الله تلخابی، عضو محترم خبرگان رهبری و هیئت رئیسه مجمع مدرسین حوزه علمیه قم و با حضور پرشور مردم عزیز اراک به ویژه دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و روحانیون، مسئولین استان مرکزی از ساعت ۱۰ صبح در محل مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به حضوردر مراسم ۹ دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.