سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیادمنش: از هیچ رقیبی واهمه نداریم

بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت:در تلاش هستیم تا به بیشتری آمادگی ممکن و با روحیه عالی و خوبی در رقابت‌های پیش در رقابت‌ها حاضر شده و با صعود به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ طلسم شکنی کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان در آخرین اردو تیم ملی در تهران پیش از اعزام به قطر گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم تا به بیشتری آمادگی ممکن پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا دست یابیم و با روحیه عالی و خوبی در رقابت‌های پیش رو حاضر شویم و با صعود به رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ طلسم شکنی کنیم.

صیادمنش در ادامه گفت:هم گروهی‌های ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا، بسیار تیم‌های خوبی هستند و همانطور که ما فکر می‌کنیم آن‌ها رقیبان سختی برای ما هستند، آن‌ها نیز همین تفکر به ذهنشان خواهد رسید. اما بدانید ما از هیچ رقیبی نمی‌ترسیم و آن‌ها بیشتر باید از تیم جمهوری اسلامی ایران واهمه داشته باشند.

صیادمنش افزود:بازیکنان تیم ما هم قدرتمند هستند چراکه همگی در تیم‌های لیگ برتری و یا دسته یکی بازی کرده و چند لژیونر نیز در تیم ما حضور دارند.

بازیکن تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره با امکاناتی که در اختیار تیمشان قرار گرفت است، گفت:استیلی تلاش بسیاری برای تامین نیاز‌های ما انجام داده و همه چیز در حد ممکن شبیه به اردو‌های تیم ملی فوتبال بزرگسالان است با این حال مهمترین موضوع همدلی بازیکنان و کادر فنی با یکدیگر است.


بیشتر بخوانید:۲ بازیکن مصدوم تیم ملی امید به دیدار با ازبکستان می‌رسد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.