سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آتش سوزی یا تخریب منابع طبیعی به تلفن ۱۵۰۴

کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت :هر گونه تخریب و آتش سوزی درجنگل‌ها و مراتع با شماره ۱۵۰۴ مرکز امداد جنگل و مرتع تماس حاصل فرمایید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان  به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، جوادی کارشناس آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره ره این که همیاران طبیعت به سه گروه تقسیم بندی می‌شوند گفت: همیار طبیعت مروج (افتخاری) برای ترویج فرهنگ منابع طبیعی وآبخیزداری در بین مردم و اعلام مراتب تخریب و آتش سوزی درجنگل‌ها و مراتع به شماره ۱۵۰۴ مرکز امداد جنگل و مرتع است.

او افزود: همیار طبیعت مروج دانش آموز (افتخاری) هم برای آشنایی با فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و اعلام مراتب تخریب و آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع به شماره ۱۵۰۴ مرکز امداد جنگل و مرتع است و همچنین همیار طبیعت محافظ (افتخاری) علاوه بر ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و اعلام مراتب تخریب و آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع با یگان حفاظت منابع طبیعی نیز در امر اطفاء حریق و پیشگیری از تخریب اراضی ملی همکاری می‌نمایند.

جوادی در ادامه خاطر نشان کرد: همیاران طبیعت بازوی توانمند منابع طبیعی استان برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار به شمار می‌آیند و ترویج فرهنگ منابع طبیعی در بین اقشار جامعه، جلب مشارکت مردم در امر حفاظت و احیا و همچنین توسعه منابع طبیعی نیز از جمله اهداف اجرای این طرح است.
 
 دوستداران طبیعت می توانند برای ایفای نقش مسئولانه نسبت به طبیعت و حفاظت از منابع طبیعی  با تکمیل فرم و ثبت نام در سامانه همیار طبیعت به آدرس اینترنتی hamyartabiat.frw.ir به عضویت طرح همیار طبیعت در بیایند و سپس برای دریافت کارت به اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام /ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.