سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

حل مشکلات رود دره فرحزاد نیازمند تعامل دستگاه‌های حاکمیتی

هاشمی گفت: حل بسیاری از امور تنها از عهده شهرداری و مدیریت شهری بر نمی‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه ۲ تهران گفت: قبل از هر چیز لازم است که خداوند حال خوشی برای مردم ما فراهم کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: تهران در صد سال گذشته شادی‌هایی داشت، اما امروز در شرایطی هستیم که سابقه نداشته است.

هاشمی با بیان اینکه  در اوایل انقلاب بحران‌هایی مانند جنگ و اختلاف و ترور در کشور را تجربه کردیم، گفت: در شرایط فعلی که با بحران‌های همزادی مانند رکود و بیکاری مواجه هستیم، ناهنجاری‌ها افزایش یافته است.

او بیان کرد: امیدوارم ما منتخبان به مسئولیت خود عمل کنیم تا دوباره شادی به زندگی مردم بازگردد، اما باید گفت شرایط سختی است و نباید نا امید شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداران مناطق و شورایان محله‌ها در پیکان مسئولیت برای رسیدن به این هدف هستند تا مشکلات محله‌ها برطرف شود.

هاشمی ادامه داد: مردم زمانی شاد می‌شوند که وضع شهرشان مناسب باشد و اگر ما بتوانیم در این شرایط فضا را مناسب کنیم، کار مهمی انجام دادیم و باید تلاش کنیم که مشکلات مردم بیشتر نشود و باید همت کنیم تا مردم حس کنند آینده برای آن‌ها روشن است.

او بیان کرد: اگر مردم حس کنند آینده برای آن‌ها روشن است، به سختی این بازه زمانی را تحمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از اولویت‌های درجه ۱ شهروندان، باید به مسائل درجه دوم رسیدگی شود و ما باید درباره حمل و نقل ریلی در منطقه ۲ برنامه ریزی‌ کنیم.

هاشمی ادامه داد: گرچه برای ساخت مترو پول نداریم، اما می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌ و تجهیز کارگاه‌ها احداث خط ۱۰ مترو را انجام دهیم.

او بیان کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اقدام‌های خوبی انجام شده است‌، اما باید همین خدمات توسعه یابد و با هزینه کم در اختیار مردم محروم منطقه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: درباره مشکلات محله فرحزاد پیشتر شورایاران به شورای شهر آمدند و درباره رود دره فرحزاد بحث‌ شد و شهردار تهران باید با مراکز کشوری وارد مذاکره شود و بررسی اوراق مالکیت شهروندان در احداث پروژه‌های شهری در منطقه موجب احقاق حقوق آن‌ها شود.

هاشمی ادامه داد: شهروندان باید بدانند حل بسیاری از مشکلات در حیطه اختیار مدیریت شهری نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۶ ۱۲ دی ۱۳۹۸
دره فرحزاد = دره وحشت
به نظر من شهرداري اينجور جاها رو بايد با سنگاي بزرگ بپوشونه كه نشه تو اونجاها بساط پهن كرد