اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق کلیات اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی را به تصویب رساندند.

تصویب کلیات اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی در دستور کار یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد جواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در سخنانی گفت: پیش نویس لایحه اجرا شده در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه سال ۸۹ از سوی شهردار وقت تهران به همراه گزارش به شورای شهر ارائه شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران افزود: لایحه مذکور در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه همان سال به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارجاع داده شد و در جلسه علنی شورای شهر در تاریخ ۲۳ خرداد ماه همان سال بررسی و سپس به کمیسیون عودت داده شده است.

حق شناس ادامه داد: لایحه اعطای نشان شهروندی در تاریخ ۱۰ مرداد ۸۹ مجدد بررسی و تصویب شد.

پس از اظهار نظر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی این شورا گفت: آسیب شناسی و ارزیابی انجام شده در مورد اجرا نشدن این مصوبه که یکی از شاخص‌های موجود آن اصلاح موارد مورد نظر است با توجه به رویکرد دوره پنجم شورا مبنی بر مشارکت‌دهی گروه‌های مرجع و تصمیم سازی درست انجام شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: اعطای نشان شهروندی برای دیده شدن سرمایه اجتماعی است.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران کلیات اصلاحیه مصوبه اعطای نشان‌های شهروندی در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و اعضا با ۱۶ رأی موافق کلیات آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار