سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان زرند:

در دام سیاست های اشتباه دشمن نیفتید

دادستان زرند گفت: کاربران فضای مجازی مراقب باشند که درایام انتخابات در دام سیاست های اشتباه دشمن نیفتند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه‌ نشست مشترک با اعضای کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم، اصحاب رسانه و فعالان موسسات تبلیغاتی و مدیران چاپخانه‌های زرند با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات مظهر مردمسالاری دینی ما است و آحاد جامعه باید به انتخابات بعنوان ابزاری موثر و سرنوشت ساز برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه کنند.

او افزود: نخبگان جامعه وظیفه دارند زمینه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کنند و در این بین نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند با هشدار نسبت به تحرکات دشمنان برای سیاه نمایی در فضا‌های مجازی و ایجاد ناامیدی در بین مردم، خطاب به خبرنگاران و فعالان عرصه‌ی فضای مجازی گفت: گاه یک جمله از طرف یک کاربر فضای مجازی می‌تواند نقشه‌ی شوم بدخواهان به نظام را نقش بر آب کند.

او تاکید کرد: حتی یک جمله  می تواند باعث التهاب در جامعه و تسری ناامیدی در جامعه شود لذا می طلبد تمام نیرو‌های انقلابی و مومن با هوشیاری تمام نسبت به شناسایی و خنثی سازی دسیسه‌ها تلاش کنند.

دادستان زرند با اشاره به بررسی رفتار‌ها و فعالیت‌های فضای مجازی شهرستان از سوی کاندیدا‌ها و هوادارانشان تصریح کرد: تمام این فعالیت‌ها چه در حوزه‌ مجازی و چه در حوزه‌ حقیقی زیر ذره بین نیرو‌های انقلابی خواهد بود و بدون توجه به سلایق سیاسی با ساختار شکنان و قانون ستیزان برخورد خواهد شد تا در این دوره شاهد برگزاری انتخاباتی پرشورتر از همیشه باشیم.

این مقام قضایی با تاکید بر اجرای کامل ماده ۵۶ قانون انتخابات هم گفت: همه‌ی کاندیدا‌ها باید طبق قانون عمل کنند و کوچکترین تخطی از قانون قابل چشم پوشی نیست.

او با اشاره به گزارش‌های کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری گفت: طبق گزارش این کارگروه، ممکن است برخی پیام‌های ساختارشکنانه هم رد و بدل شود، اما نگاه این کارگروه بر ناآگاهی و پایین بودن سواد رسانه‌ای این معدود کاربران است و سعی شده تا بلافاصله با ارسال مطالب قانونی نسبت به توجیه این افراد اقدام کنیم.

قوی دل بیان کرد:اما در هر صورت همه باید توجه داشته باشند که جهل به قانون رافع مسئولیت خاطیان نیست بنابراین امیدواریم فعالان این حوزه با افزایش سواد رسانه‌ای و ارتقای سطح آگاهی از قوانین نسبت به دامی که دشمنان برایشان گسترانده اند هوشیارانه عمل کنند و مراقب باشند تا اسیر توطئه‌های دشمن نشوند.

او از ولایت فقیه بعنوان فصل الخطاب در جامعه‌ی اسلامی یاد کرد و افزود: بی تردید مردم انقلابی ایران بار دیگر به ندای معظم له لبیک خواهند گفت و با مشارکت گسترده خود، ضمن شاد کردن دل امام زمان علیه السلام و تمامی علاقمندان و دوستداران این انقلاب در اقصی نقاط گیتی، امنیت و استقلال و تداوم مسیر اقتدار و شکوفایی ایران را بار دیگر بیمه خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.