سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلوگیری از ورود بیش از ۲ تُن جگر فاسد مرغ به بازارمریوان

رییس شبکه دامپزشکی مریوان گفت:با حضور به موقع بازرسان شبکه دامپزشکی از ورود بیش از ۲ تُن جگر فاسد مرغ به بازار جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسعود خاتمی گفت: بازرسان شبکه دامپزشکی در بازرسی یکی از مراکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم جگر منجمد مرغ که فاسد شده را کشف کردند.

وی ارزش ریالی این محموله براساس ارزیابی کارشناسان بیش از ۲۷۰ میلیون ریال اعلام کردو گفت: با حضور به موقع بازرسان شبکه دامپزشکی از ورود این محموله فاسد به بازار جلوگیری شد.

رییس شبکه دامپزشکی مریوان با اشاره به حجم بالای محموله کشف شده، افزود: جگر‌های فاسد شده با پنج خودرو به یک مکان مناسب حمل و با حکم مقام قضایی در آنجا به طور کامل معدوم سازی شد.

وی تاکید کرد: بازدید بازرسان شبکه دامپزشکی از همه مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در شهرستان از قبیل سردخانه‌ها، کشتارگاه دام و طیور، قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، رستوران‌ها، مراکز تهیه غذای آماده و کبابی‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

خاتمی از شهروندان خواست توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از خرید و تهیه هرگونه فرآورده خام دامی بدون تایید شبکه دامپزشکی، بدون بسته بندی، بدون تاریخ تولید و انقضا خودداری کرده و از تهیه این موارد خارج از مراکز عرضه معتبر به ویژه خرید تخم مرغ و ماهی از دوره گرد‌ها و عرضه کنندگان غیر بهداشتی در معابر و سایر موارد دیگر جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.