سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به ایمن‌سازی خطوط لوله، چاه‌ها و تاسیسات نفت

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در خوزستان بر توجه و ایمن سازی خطوط لوله، چاه‌ها و تاسیسات نفت در این شرکت تاکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در خوزستان گفت: رفع مشکلات تعمیراتی تجهیزات واحد‌های عملیاتی و اخذ مجوز‌های لازم است و ایمن‌سازی خطوط لوله و چاه‌ها و حفظ و نگهداری تاسیسات از اولویت‌های اصلی این شرکت است.

او افزود: تشکیل جلسات دوره‌ای در واحد‌های عملیاتی برای بررسی تنگنا‌های مرتبط با تولید، عملیات، خدمات رفاهی و منابع انسانی است و  تنوع واحد‌های عملیاتی و تولیدی، وجود تلمبه خانه‌های انتقال نفت، و تاسیسات مرتبط با مایعات گازی و نفتا در ماهشهر و پتروشیمی‌ها از ویژگی‌های خاص این شرکت دانست و لازم است پیشبرد ایمن سازی خطوط صادراتی نفت و انتقال مایعات گازی مورد توجه قرار گیرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از ۵ شرکت بهره برداری تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که راهبری عملیات تولید، فرآورش و انتقال نفت و گاز را با رعایت اصول صیانت از مخازن با فعالیت مستمر در ۴۵ واحد عملیاتی است.

 انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.