سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ده سری جهیزیه به نوعروسان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تبریز

ده سری جهزیه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تبریزبه نوعروسان اهداشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ربانی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: عصر امروز در آیین شکرانه اهدای دوازده هزارمین جهیزیه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) در سراسر کشور ۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و گفتنی است سهم استان از این ۱۲ هزار جهیزیه ۱۳۳ سری جهیزیه است که ارزش ریالی هر سری ۱۴ میلیون تومان است و تا پایان سال اهدا خواهد شد.

اوافزود:در قالب بنیاد برکت فعالیت‌های زیادی داریم و در قالب بنیاد احسان توانستیم ۵۹ مدرسه با ۲۹۶ کلاس تحویل آموزش و پرورش استان بدهیم.


او افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه‌های مختلف محرومیت زدایی ورود دارد و این ستاد در قالب دو "بنیاد برکت" در حوزه عمرانی و اشتغال زایی و "بنیاد احسان" در قالب فعالیت‌های اجتماعی فعالیت دارد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان خاطر نشان کرد: ماموریت این ستاد محرومیت زدایی و توانمندسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال و توسعه عدالت اجتماعی است که اقدامات ارزشمندی در استان در این راستا انجام شده است.

 

او افزود: ساخت ۵۷ مسجد و تعمیر و بازسازی ۳۵ مسجد، همچنین ساخت کتابخانه و تجهیز آن، ساخت مصلی شهرستان چاراویماق، و احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی برکت میانه از دیگر اقدامات ماست.


او همچنین با بیان اینکه ۷۰۰ طرح مصوب برای اشتغال ۲۱۰۰ نفر در استان انجام شده است افزود: کمک به ایتام نیز از دیگر اقداماتی است که در این زمینه نیز ۵۰۵ نفر تحت پوشش ستاد قرار گرفته اند و همچنین در بنیاد احسان ۶ هزار کیف و نوشت افزار، ویلچر برای معلولین، مساعدت به بیماران صعب‌العلاج و ساخت ۱۴ خانه محروم برای عزیزان از دیگر اقدامات ما است.


در ادامه مراسم محبوب علیلو، دادستان تبریز هم گفت: در راستای بحث آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از حاشیه نشینی طرحی را اجرا می‌کنیم که اقشار آسیب پذیر به شهر‌ها و مهاجرت نکنند و با مطرح کردن این موضوع سعی داریم ستاد اجرای فرمان حضرت امام به کمک ما بیایند.


او افزود از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان نیز قدرانی می‌کنیم که برای اقشار آسیب پذیر در جهات مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند همچنین در کنار کمیته امداد یکی از نهاد‌های به یادگار مانده از رهبر کبیر انقلاب اسلامی که ایت انصافاً تا جایی که امکان پذیر است در خدمت به خانواده‌های آسیب پذیر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: جهیزیه ، نوعروسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.