سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

به بازی برابر سایپا نیاز داشتیم/ صادقی یکی از برترین مربیان ایران است/ هدف گذاری ما در ابتدای فصل صعود به لیگ برتر نبود

ربیعی گفت: هدف گذاری ما در ابتدای فصل، صعود به لیگ برتر نبود و هدف ما این بود که نسبت به ۴ سال گذشته، بهترین نتایج مس رفسنجان در لیگ یک را رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از پیروزی تیمش در دیدار تدارکاتی برابر سایپا گفت: در دیدار‌های دوستانه هیچ وقت نتیجه ملاک نیست و اعتقاد من این است که این دیدار، یک بازی خوب به نفع هر ۲ تیم بود و تیم ما و سایپا به چنین دیداری نیاز داشتیم. به ویژه تیم ما که در اردوی قبلی، تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته بود. بازی امروز از این جهت که توانستیم برخی نقاط ضعفمان را به طور کامل شناسایی کنیم، برای ما خوب بود و در آینده این نقاط ضعف را برطرف خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: صادقی: اشتباهات داوری به ما لطمه زد/ نیم فصل دوم بهتر می‌شویم


اشتباهات داوری امری اجتناب ناپذیر است

ربیعی در واکنش به اشتباهات داوری در لیگ یک و لیگ برتر گفت: لطمه خوردن از داوری اجتناب ناپذیر است و این اتفاق برای تمام تیم‌ها رخ می‌دهد و بخشی از فوتبال است. امیدوارم وقتی که بازی‌ها با سرعت بیشتری دنبال می‌شود، داوران بتوانند با دوندگی مناسب، خودشان را در موقعیت نزدیک به صحنه‌ها قرار دهند تا تصمیمات درست بگیرند و قضاوت‌های بهتری انجام دهند. وقتی قضاوت‌ها بهتر شود، عدالت هم رعایت می‌شود. قضاوت‌های لیگ یک در سطح لیگ برتر نیست، اما مسئولان برگزار کننده مسابقات و در راس آن‌ها محمودزاده در تلاش هستند تا لیگ یک مانند لیگ برتر حرفه‌ای شود و نظارت‌های دقیق تری روی آن صورت بگیرد.

هدف گذاری ما در ابتدای فصل، صعود به لیگ برتر نبود

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا مس رفسنجان برای نیم فصل دوم تقویت خواهد شد یا خیر اظهار داشت: برنامه ما جذب چند بازیکن برای نیم فصل دوم است تا بتوانیم نقاط ضعفمان را پوشش دهیم و تیم را تقویت کنیم. در نیم فصل دوم مسابقات سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد شد. هدف گذاری ما در ابتدای فصل، صعود به لیگ برتر نبود و هدف ما این بود که نسبت به ۴ سال گذشته، بهترین نتایج مس رفسنجان در لیگ یک را رقم بزنیم. خوشبختانه با تلاش‌هایی که شد توانستیم از هدف اول عبور کنیم و اکنون هدف دوم پیش روی ما قرار گرفته است. نتایجی که در نیم فصل اول گرفتیم، انتظارات را از ما بالاتر برده و کار ما را سخت‌تر کرده است. امیدوارم روند خوبمان را در نیم فصل دوم هم ادامه دهیم.


بیشتر بخوانید: از سود و زیان تیم‌ها از داوری و انگلیسی صحبت کردن ترکی با بازیکن ایرانی تا اختلاف کالدرون و پیروانی 


صادقی یکی از برترین مربیان داخلی است

خیلی خوشحالم از این که امروز برابر تیمی بازی کردم که ۴، ۵ سال از دوران حرفه‌ای خودم را در سمت‌های مختلف آن گذراندم. همچنین برای ابراهیم صادقی بسیار خوشحالم و معتقدم که او یکی از برترین مربیان داخلی است. صادقی در سایپا دست به جوانگرایی، استعدادیابی و استعداد پروری زده است. تبدیل کردن بازیکنان مستعد به بازیکنان بامهارت کار سختی است که صادقی در حال انجام دادن آن است. به صادقی تبریک می‌گویم و مطمئنم با روند رو به رشدی که این تیم در بازی‌های اخیرش داشته، سایپا قطعا آینده خوبی دارد.

پله پله بالا آمدم و با سختی به اینجا رسیدم

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا او در سالیان آینده روی نیمکت یک تیم لیگ برتری خواهد نشست گفت: بنده جزو مربیانی بودم که ۷ سال از دوران حرفه‌ای خودم را در تیم‌های پایه گذراندم. پس از آن در لیگ ۳ کار کردم و تیمم را به لیگ ۲ آوردم، چند تیم را هم از لیگ ۲ به لیگ یک رساندم و به این صورت بالا آمدم. در واقع پله پله و به سختی به اینجا رسیدم. کار کردن در لیگ برتر بخشی از برنامه‌های من است و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم، اما در حال حاضر تمام انرژی و توانم معطوف بر رساندن مس رفسنجان به لیگ برتر است.


بیشتر بخوانید: نصرتی: کالدرون با جوانمردی تا پایان نیم فصل اول دوام آورد/ مشکلات خارجی‌ها از بی درایتی مسئولان است


امیدوارم نوبت به لیگ برتری شدن خودم برسد

تلاش می‌کنیم تا به همراه مس رفسنجان هر روز برای بهتر شدن قدم برداریم. به بازیکنانم می‌گویم که فقط به فکر نتیجه نباشند. با بازیکنانم روابطی دارم که همیشه آن‌ها را به سمت پیشرفت سوق می‌دهم. خوشحالم از تیم‌های بادران و آلومینیوم که ۲ تیم آخر من بودند، در حال حاضر بیش از ۱۰ بازیکن در لیگ برتر هستند. این که بازیکنان به این شکل رشد می‌کنند برایم ارزشمند است و این را برای خودم یک دستاورد تلقی می‌کنم. خوشحالم که بازیکنانم در لیگ برتر از مهره‌های کلیدی تیمشان هستند و امیدوارم پس از این همه بازیکنم که به لیگ برتر رفتند، دیگر نوبت به لیگ برتری شدن خودم برسد و بتوانم در لیگ برتر یک اتفاق خوب رقم بزنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.