سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از پیشرفته‌ترین آمبولانس موجود کشور در سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: ۳دستگاه آمبولانس ویژه کوهستان بین پایگاه‌های اورژانس سیرجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان با اشاره به حضور به موقع واحد اورژانس شهرستان در اتفاقات اخیر از آن‌ها تشکر کرد و گفت: امیدواریم علاوه بر اورژانس هوایی در همین راستا به زودی شاهد راه اندازی رشته علوم پزشکی سیرجان در دانشکده علوم پزشکی باشیم.

او افزود: شهرستان سیرجان در حوزه درمانی رو به رشد است و اگر بتوان زیر ساخت‌های درمانی را در این شهرستان اجرایی نمود، حتی می‌توانیم در سال‌های آینده به یک قطب درمانی در کشور تبدیل شویم. اما در حال حاضر یکی از آرزو‌های درمانی شهرستان سیرجان این است که نیاز نباشد بیماران برای انجام مراحل کار‌های درمانی خود به استان‌های همجوار سفر کنند.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد: به دلیل کوهستانی بودن بعضی مناطق شهرستان عبور و مرور در این مناطق به ویژه برای آمبولانس که بایستی با سرعت هر چه سریعتر برای خدمت رسانی اعزام شود احساس نیاز به آمبولانس ویژه کوهستان می‌شد که امروز با اختصاص سهمیه ۳ دستگاه آمبولانس ویژه مناطق صعب‌العبور از سوی وزارت بهداشت به شهرستان سیرجان این نیاز مرتفع شد و تعداد آمبولانس‌های شهرستان سیرجان در مجموع به ۲۳ دستگاه رسیده که می‌توان گفت از نظر تکمیل ظرفیت تعداد آمبولانس‌های اورژانس با تجهیزاتی که امروز به ناوگان اضافه شد جزو شهرستان‌های برتر کشور هستیم.

بهاالدینی ادامه داد: این سه آمبولانس به روستا‌های کران، گدار خانه سرخ و شهر پاریز اختصاص داده شد که هزینه هر آمبولانس یک میلیارد و ۷۰۰ تومان بوده و می‌توانند خدمات سریع و در کوتاه‌ترین زمان ممکن را ارائه نمایند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.