سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده پاتاوه_دهدشت بعد از ۲۵ سال زیر بار ترافیک می‌رود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جاده ملی پاتاوه_دهدشت بعد از گذشت ۲۵ سال زیر بار ترافیک می‌رود تا این انتظار چندین ساله به پایان برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری  با بیان جزئیات دیدار با سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: جاده ملی پاتاوه_دهدشت نقش محوری و راهبردی در خروج بسیاری از مناطق و روستا‌های استان از بن بست دارد.

او با بیان اینکه جاده ملی پاتاوه - دهدشت یکی از مسیر‌های اصلی و طرح‌های ملی راهسازی برای اتصال جنوب به مرکز و شمال کشور است، عنوان کرد: این پروژه از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ به این استان است.

کلانتری با اشاره به اینکه تاکنون برای بهسازی و تکمیل این محور از سوی دفتر مقام معظم رهبری کمک‌های شایانی شده است، افزود: برای زیر بار ترافیک رفتن این پروژه تا پایان سال از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و در صورت تخصیص اعتبار این طرح ملی حداکثر تا خردادماه ۹۹ به صورت ۱۰۰ درصدی به بهره برداری می‌رسد.
 
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد به مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان اشاره کرد و ادامه داد: این مطالبات از سوی وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه پیگیری و تامین می‌شود.

کلانتری با بیان اینکه مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیاء در موعد مقرر این طرح مهم و ملی را به بهره برداری رسانده و تحویل دهد، افزود: پروژه‌های محور ملی پاتاوه_دهدشت، آبرسانی به ۴۴ شهر دهدشت، سوق، چرام و لنده از سد کوثر و همچنین سد تنگ سرخ ۳ پروژه اولویت دار استان است.

او با اشاره به پروژه آبرسانی به چهار شهر، بیان کرد: تأمین آب شرب به میزان یک هزار و ۷۰۰ میلیون مترمکعب برای جمعیتی افزون بر ۱۵۲ هزار نفر در این چهار شهر پیش بینی شده و علاوه بر تأمین آب شرب این چهار شهر آب ۳۵۰ روستا در مسیر این طرح با جمعیتی افزون‌بر ۸۷ هزار و ۷۰۰ نفر نیز تأمین می‌شود.
 
انتهای پیام/ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.