مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در نیمه اول سالجاری برنامه تولید از چاه‌های نفت و گاز این شرکت به میزان۱۰۳ درصد محقق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج نشست پیش بینی بهره‌دهی چاه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نیمه دوم سالجاری با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب، مدیران و روسای ستادی، سرپرستان و کارشناسان مرتبط در محل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

در این نشست احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب با بیان اینکه طرح ملی ۲۸ مخزن در گستره عملیاتی مناطق نفت خیزجنوب قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر ۱۱ بسته از این طرح، در شرکت نفت و گاز گچساران اجرا می‌شود و مدیران و مسئولان این شرکت می‌بایست نسبت به هموار نمودن مسیر اجرای این طرح ملی، اقدامات لازم را انجام دهند تا با اجرای آن، شاهد رونق و تحول در این منطقه باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب همچنین اقدامات انجام گرفته در زمینه استفاده از دمولسیفایر در سطح این شرکت را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: اجرای این امر علاوه بر افزایش کیفیت نفت خام، صرفه جویی اقتصادی را نیز به همراه داشته است.
محمدی از تلاش‌های کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران و مدیران ستادی در راستای تحقق تولید نفت خام در نیمه نخست سال جاری، تشکر و قدردانی کرد،

در ادامه این نشست هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرک بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه در نیمه اول سالجاری برنامه تولید از چاه‌های نفت و گاز این شرکت به میزان۱۰۳ درصد محقق شد، گفت: راه اندازی ۵ حلقه چاه توسعه‌ای، راه اندازی ۷ حلقه چاه تعمیری، راه اندازی و افزایش دبی چاه‌های موجود با اقدامات ترمیمی، ۵مورد رفع مانع و مانده‌یابی، ۳۹ مورد تمیزسازی بررسی وضعیت و انجام آزمایشات جریانی از اقداماتی است که در نیمه نخست امسال توسط کارکنان این صنعت انجام گرفت.

صیدالی بیان کرد: همچنین ۹ مورد آزمایش و تمیزسازی با دستگاه تفکیک‌گر (MOT و MOS)، بررسی و بازدید فنی از چاه‌ها به تعداد۴۲۰ مورد، برنامه تعمیر چاه‌ها با دکل ۱۴ مورد و تهیه برنامه تعمیر چاه‌ها با دستگاه لوله مغزی سیار ۶۵ مورد از مهمترین اقدامات این شرکت در نیمه نخست امسال به شمار می‌رود.

او همچنین گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شرکت در حوزه راهسازی و ساخت مراکز درمانی در گستره عملیاتی شرکت نفت و گاز گچساران ارائه داد.

 

انتهای پیام/ط

۱۰۳ درصد تولید نفت در شرکت نفت و گاز گچساران

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.